מחיר שיפוץ חזית בניין

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:


אם אתם גרים בבניין ישן מאוד רוב הסיכויים שיצא לכם לבצע שיפוץ בניין חזיתי או פנימי של הבניין. רגע לפני שיפוץ חזית הבניין יש לבקש מכה חברות הצעות מחיר על מנת לבחור את ההצעה המתאימה עבורכם. עם מחיר שיפוץ חזית בניין תוכלו לשפץ את חזית הבניין שלכם בהתאם למפרט שיפוץ בניין והתאם לאופיו והיקפו של השיפוץ עצמו.

מהו שיפוץ חזית בניין?

שיפוץ חזית בניין כשמו הוא שיפוץ של חזית הבניין עצמו. שיפוץ זה כולל חיפוי חדש ופינוי הפסולת מהבניין, הוספת שילוט, גידור ומכולה לפינוי הפסולת. טווחי מחירים משתנים מבניין לבניין בהתאם למצב הבניין עצמו ולליקויים השונים בו בטרם הצביעה, סוג השיפוץ וכמות הפיגומים בהתאם לצורך. לכן בטרם ביצוע עבודות שיפוץ חזית בניין יש לברר עם כמה חברות שונות מה מחיר שיפוץ חזית בניין, ואיזה שיפוץ הבניין שלכם זקוק בהתאם לצרכיו.

מה משפיע על מחיר שיפוץ חזית בניין?

ישנם כמה פרמטרים אשר משפיעים על מחיר שיפוץ בניין חיצוני מחיר. פרמטרים אלה כוללים את:

. פרמטרים אלה כוללים את:

מצב הבניין- מצבו של הבניין מבחינה הנדסית משפיע רבות על מחיר שיפוץ חזית בניין. ככל שהבניין ישן יותר ומצבו רע יותר כך נדרש טיפול נרחב יותר שכולל בין היתר החלפה שת תשתית המים והביוב, שיפוץ לובי הכניסה, חדר המדרגות, המקלט, החניה, העלית, סדקים, שיקום בטונים ועיבוי עמודים ליציבות הבנה ועוד.

כמות הדיירים בבניין-  ככל שכמות הדיירים בבניין הוא גבוה כך העלות היחסית של מחיר שיפוץ חזית בניין לכל דייר היא נמוכה יותר.

עלות ואיכות חומרי הגלם- אם מדובר על חומרי גלם איכותיים עלותם תהיה גבוהה יותר, אך אם מדובר על חומרי גלם פחות איכותיים תשלמו עליהם פחות. כך לדוגמא, כלות חיפוי אבן תעלה 200 ₪ למ"ר  לעומת עלות חיפוי שיש שתעלה 300 ₪ ל"ר.

מיקום הבניין- ככל שהבניין ממוקם במקום מרכזי ועם נגישות תחבורה קלה להגעה, כך מחירו יהיה גבוהה יותר לעומת בניין שממוקם בפריפריה המרוחקת והנגישות אליו היא מורכבת יותר.

שכר לבעלי מקצוע- ישנם עלויות נוספות במהלך שיפוץ חזית הבניין אשר יש להוסיפם למחיר שיפוץ חזית בניין. אחד העלויות האלה הם שטח טרחה לעו"ד עבור הכנת חוזה התקשורת מול קבלן השיפוצים לרבות ליווי משפטי במקרה הצורך. שכר הטרחה לעו"ד נע בין 8,000-10,000 ש"ח. כמו כן, שכר הנדס קונסטרוקטור להכנת המפרט או מפקח בנייה המבקר באתר ואחראי על העבודה בשטח יכול לנוע בין 4,500-5,500 ₪.

עלויות נוספות- ישנם עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון חוץ מאנשי מקצוע כגון: חומרי גלם, הובלה, פיגועים ועוד.

שיקום בטון וחיזוק עמודים– שיקום הבטון וחיזוק המבנים מתבצע בהתאם למפרט ביצוע של מהנדס הבניין. החיזוק כולל חשיפת ברזלים בבסיס עמודי הבניין ומשיכתם בחומר המונע חלודה.

מחיר שיפוץ חזית בניין
אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30