שירותי קונסטרוקטור בשיקום מבנים

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שיקום מבנים הוא תחום ייחודי בענף הבניין, ובו נדרשת התמחות גבוהה גם בהיבט של עבודות בנייה ושיקום המבוצעות בטכניקות ייחודיות ועם ציוד מיוחד וגם בהיבט של עקרונות הנדסיים, המקבלים משמעות מיוחדת במבנה הזקוק לשיקום. בתוך כל מכלול הפעולות המבוצעות בפרויקט שיקום כזה, ממלאים שירותי קונסטרוקטור בשיקום מבנים תפקיד מפתח שעליו נדבר בשורות הבאות.

מה זה קונסטרוקטור?

כל פרויקט בנייה מבוצע במספר שלבים המתחילים בהכנת השטח לבנייה, בניית השלד ועבודות הגמר. השלד הוא למעשה המבנה עצמו והוא כולל בתוכו את כל יציקות הבטון ובכלל זה: יסודות, בסיס מבנה, רצפה, קירות חוץ ומעטפת מבנה, קירות ומחיצות פנים, תקרה וגג. כל פעולה בתהליך בניית השלד חייבת להתבצע בצורה מאוד מדויקת ועל פי עקרונות מקצועיים מחמירים מאוד על מנת להבטיח את בטיחותו, יציבותו וחוזקו המבני של המבנה. את שלד המבנה ניתן להגדיר למעשה כקונסטרוקציה של המבנה כולו וקונסטרוקטור הוא מהנדס בניין שאחראי ספציפית לכל נושא השלד. הקונסטרוקטור ממלא תפקיד מפתח בכל תהליך בנייה וללא אישור שלו, לא ניתן לאשר תכנית בנייה ולא ניתן להתקדם לאורך שלבי הבנייה השונים של השלד.

מה כוללים שירותי קונסטרוקטור בשיקום מבנים?

שיקום מבנים הוא תחום שסובב סביב שיקום וחידוש מבנים ישנים ומיושנים. פעולות השיקום יכולות להתמקד באלמנטים חיצוניים ברמת הגמר, הן יכולות לכלול עבודות שלד קוסמטיות והן יכולות לכלול עבודות עומק לחיזוק השלד. בכל מקרה שבו עבודות השיקום כוללות שיקום וחיזוק של רכיבי שלד, נדרשת מעורבות של קונסטרוקטור. מעורבות זו באה לידי ביטוי באמצעות שירותי קונסטרוקטור בשיקום מבנים, שירותים הכוללים בחינה של תכנית השיקום והתאמתה לעקרונות ההנדסיים המחייבים, אישור תכנית השיקום לצורך קבלת היתרי בנייה ויציאה לדרך, פיקוח על שלבי מפתח בשלב הביצוע, מתן אישורים נדרשים לאורך התהליך ולבסוף אישור סופי של המבנה.

ישנם לא מעט מקרים בהם היציאה לפרויקט שיקום נובעת מצו הריסה שהוצא כנגד מבנה מסוים שאינו עומד עוד בתקנים ההנדסיים הנדרשים. במקרים אלה, הסרת צו ההריסה מותנת באישור שניתן על ידי קונסטרוקטור, כי בוצעו כל העבודות הנדרשות על מנת להחזיר את עמידתו של המבנה בתקנים הנדרשים והדברים נבדקו ואושרו על ידו. במילים אחרות, בכל פרויקט של שיקום מבנים ולא משנה מה המניע לפרויקט ועד כמה עמוק הוא יורד אל תוך רכיבי השלד, נדרשים שירותי קונסטרוקטור בשיקום מבנים.את הקונסטרוקטור כדאי מאוד לשכור על פי המלצות שתוכלו לקבל מאדריכל הדואג לבניית תכנית השיקום וכן חשוב לוודא שמדובר במהנדס בניין מוסמך ומורשה המופיע בפנקס המהנדסים. שימו לב שבמקרים רבים תוכלו להיעזר בקונסטרוקטור מומלץ גם כמהנדס בניין כללי לפרויקט, אם כי לא תמיד זה נכון מבחינה מקצועית או כדאי מבחינה כלכלית ועל כך כדאי להתייעץ עם הקונסטרוקטור עצמו.

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30