שיקום מבנים לאחר שריפה או הצפה

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שיקום מבנים לאחר שריפהשיקום מבנים לאחר הצפה, שריפה או הזנחה דורש פעולה מידית לתיקון הנזקים – תשובות על איך וכמה תוכלו למצוא במאמר הבא.

שיקום מבנים לאחר שריפה ונזקים – מה עושים?

שיקום מבנים שנפגעו מהצפה, שריפה או תחזוקה לקויה של מבנה הוא תהליך שמורכב משלבים רבים. הנזקים שנגרמים למבנה בכל אחד מהמקרים הללו, עלולים להיות בלתי הפיכים במידה ולא מטפלים בהם במהירות. להלן ההמלצות של אורגד שיפוץ בנינים לשיקום הנזקים.

שיקום מבנים לאחר – שריפה – צעד ראשון

לאחר שבוצעה הערכת נזקים על ידי איש ביטוח ומהנדס בנין, יש לפעול במהירות לטיפול בנזקים שגרמו האש והעשן וכן בנזקים שנגרמו על ידי המים שהותזו כדי לכבות את השריפה. מאחר ושיקום מבנים לאחר שריפה דורש ידע וניסיון בתחומים שונים, אורגד שיפוץ בנינים מחזיקה צוות מומחים שמטפל בכל הנזקים במקצועיות.

מה המחיר עבור שיקום מבנים לאחר שריפה ?

שיקום מבנה לאחר שריפה אינו דומה לעבודת שיפוץ רגילה ויכול להגיע לכמה מאות אלפי שקלים. בחלק מהמקרים ייתכן ותוכלו לתבוע את חברת הביטוח, אולם קחו בחשבון שלרוב הביטוח אינו מכסה את כל עלויות השיקום. בכל מקרה, מומלץ לוודא שיש ברשותכם תמונות של כל הנזקים שנגרמו כתוצאה מהשריפה.

שיקום מבנים לאחר – הצפה – צעד ראשון

גם במקרה של שיקום מבנה בגלל נזקי מים שנגרמו כתוצאה מהצפה של מי גשם, צינור שהתפוצץ או מים שהותזו לצורך כיבוי שריפה, חובה לפעול במהירות לקבלת דוח הערכת נזקים. במקביל יש לשכור צוות מומחים, כדי למנוע התפשטות והחמרה של הנזקים כגון עובש, חלודה, פגיעה בתשתיות המבנה וכדומה.

שיקום מבנים לאחר – הצפה – מה המחיר?

שיקום מבנים לאחר הצפה החוק מחייב את חברת הביטוח לכסות את סכום השיפוץ במלואו. סביר להניח שחברת הביטוח תבקש לראות מספר הצעות מחיר מקבלנים שונים, על פי בחירתכם. במידה ובחרתם בקבלן שונה מזה של חברת הביטוח, האחריות לנזקים עלולה להיות שלכם.

שיקום מבנים לאחר – קבלת צו מבנה מסוכן – צעד ראשון

החוק קובע כי יש לתקן את כל הליקויים המפורטים בצו בתוך תשעים יום, על מנת להימנע מקנסות, עיקולים ותביעות משפטיות. לכן, עם קבלת הצו יש לפעול במהירות לקבלת הצעות מחיר ולבחירת הקבלן שיבצע את הפרויקט בצורה המקצועית ביותר. וודאו שלקבלן יש את הסיווג, את הציוד ואת אנשי המקצוע המתאימים לביצוע הפרויקט.

שיקום מבנים לאחר – קבלת צו מבנה מסוכן – מה המחיר?

צו מבנה מסוכן מתקבל כאשר הבניין ישן או מוזנח מאוד והליקויים שנמצאו בו מסכנים את הדיירים או את העוברים ושבים. לכן, עלויות השיקום גבוהות ובמקרה של בנין מגורים, הן נופלות על דיירי הבניין. יחד עם זאת, לא כדאי להמתין ולהסס, לכן התקשרו אלינו עוד היום וצוות המומחים של חברת אורגד שיפוץ בנינים ישמח לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם:

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30