חיזוק אריחי שיש

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חיזוק אריחי שיש בבניין משותף

אומרים שאין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. כשזה מגיע לחזותם החיצונית של בניינים רבים הדבר נכון שבעתיים. נדמה כי מעטים הפנימו שחזותו של הבניין או הבית שהם גרים בו חשובה לא פחות מעיצובו הפנימי. דאגה לחזות הבניין ואי הזנחתו חשובה הן כדי להעלות את ערכו, אך לא פחות מכך על מנת  למנוע הזנחה פושעת היכולה לפגוע בחייהם של אחרים. בעשרים השנים האחרונות ויותר נבנו לא מעט בניינים שאריחי שיש מעטרים את המעטפת החיצונית שלהם. חשוב לדאוג לכך שיתבצע חיזוק אריחי שיש אלו כדי למנוע סכנות עתידיות, לעיתים חיזוק שיש מבוצע במסגרת שיפוץ בניין כללי הכולל גם שיפוץ לובי.

זהירות סכנת מוות

רוב הבניינים הגבוהים, החדשים שנבנו בשנים האחרונות נעטפו בחיפוי מאריחי שיש, זה יפה ומוסיף תחושת יוקרה לבניין. אולם הבעיה העיקרית היא שלאחר תקופה, לא כל כך ארוכה, אריחים אלו נוטים לפול, ואז הם עלולים לגרום נזק או אפילו להעמיד בסכנת חיים את כל אותם עוברי אורח ליד הבניין, ככל שהארחים נופלים מגובה רב יותר הדבר עלול לסכן חיי אדם באופן חד יותר.

חייבים לציין כי לא בכל המקרים מדובר בבלאי, וכי בחלקם מדובר בהדבקה ראשונית לא מקצועית, מה שמחייב לטפל בעניין באופן מיידי ולפנות לחברה המספקת מענה מקצועי, של חיזוק אריחי שיש כחלק מההתמחות שלה.

חיזוק שיש

מבנים רבים בישראל בנויים מחומר אבן או שיש וזאת על מנת לשמור על עמידות המבנה מפני נזקי רטיבות, התפוררות ואף נזקי קורוזיה. אך עם השנים איכות החומר שממנה בנויה מעטפת הבניין נשחקת ומתפוררת ואף אריחים וחיפויים שיש נופלים או מקבלים סדקים. על מנת למנוע מהבניין התדרדרות אסתטית וכן להימנע מסכנה בטיחותית לדיירים ולבניין עצמו יש צורך בחיזוק שיש במבנה עצמו. חיזוק שיש במבנה עוזר לשמור על מעטפת הבניין לאורך שנים רבות. חיזוק שיש נעשה באמצעות בעל מקצוע או באמצעות חברת שיקום וחיזוק מבנים.

מתי יש צורך בחיזוק שיש?

הצורך בחיזוק שיש נעשה כאשר אריחי הבניין נחשקים באופן דרסטי ואינם חזקים עוד, מעטפת הבניין מתפוררת והחיפויים והאריחים נופלים או עם סדקים. באמצעות חיזוק שיש מטפלים במעטפת הבניין ומחזקים אותה על מנת שתהיה יציבה, חזקה ועמידה למשך שנים רבות. פעולת החיזוק עצמה נעשית באמצעות בעל מקצוע או באמצעות חברה לשיקום וחיזוק מבנים.

האם כל הבניינים צריכים חיזוק שיש?

בדר"כ הבניינים שיזדקקו לחיזוק שיש הם בניינים ישנים מאוד . אך ישנם גם בניינים חדשים אשר במהלך הבנייה שלהם היו ליקויים שונים שגרמו בסופו של דבר שאריחי השיש רופפים ואינם יציבים וחזקים די. באמצעות חיזוק שיש שנעשה באמצעות חברה מקצועית לשיקום וחיזוק מבנים או באמצעות איש מקצוע פרטי ניתן לטפל בבעיה ולמנוע סכנה בטיחותית לבניין עצמו, לדיירים וכן לעוברי אורח.

דרכים שונות לחיזוק שיש

ישנם שני דרכי לחיזוק שיש בבתים משותפים. דרך ראשונה היא באמצעות הדבקת האריחים זה על זה ודרך שנייה היא באמצעות חיזוק האריחים לקירות או לתקרה באמצעות ברגים. כמובן שלכל דרך יש יתרונות וחסרונות משלה. אך התאמת שיטת חיזוק השיש היא בהתאם למצב הבניין ומצב האריחים בו. אם מדובר על בעיה קטנה ולא מורכבת האריחים יודבקו באמצעות דבק אחד על השני. אך אם מדובר על שיפוץ מסיבי של הבניין גם חיצונית וגם פנימית נעדיף את שיטת חיזוק האריחים באמצעות ברגים. שיטה זאת תוסיף רבות לחיצוניות הבניין והאסתטיקה שלו.

מה קורה אם מדובר על חיזוק אריחים בבניין חדש שהוא באחריות הקבלן?

אם רכשתם דירה שהיא באחריות הקבלן ואריחי הבית שלכם נופלים או לא חזקים, בית המשפט יחייב את הקבלן להשתתף בהוצאות התיקון גם אם חלה התיישנות. ישנם כמה מצבים לתיקון חיזוק האריחים בבניין. אם הסכם הפשרה או פסק הדין כולל פיצוי של הקבלן לוועד, האחריות המלאה לחיזוק האריחים תהיה על הוועד מקבלי הפיצוי. במידה ואתם עדיין בהסכם אשר בתוקף הקבלן מחויב לבצע חיזוק אריחי שיש או אריחים לבניין בהתאם לפסק הדין. כמו כן, חשוב שבעל המקצוע או החברה שמבצעת לכם את חיזוק אריחי השיש תהיה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום שיקום וחיזוק מבנים.

דרכים לביצוע חיזוק אריחי שיש

ישנן מספר דרכים כדי לדאוג שאכן יתבצע חיזוק אריחי שיש בטרם יתנתקו אלו ממקומם. שיטה אחת היא לעגן האריחים באמצעות אביזרים מנירוסטה. אפשרות אחרת היא חיבור האריחים לדופן המבנה על ידי טיט. או הדבקת האריחים באמצעות דבק מיוחד המתאים לזה. אולם השיטה המועדפת היא של חיזוק מכני מתאים מבוצע לרוב על ידי קידוח והתקנת ברגי נירוסטה אל חלד המתאימים לתקן שיקום מבנים.

כמובן שבעת ביצוע חיזוק אריחי השיש חשוב לוודא כי העיגון מבוצע על ידי ברגי נירוסטה תקניים וכי הקבלן המבצע את העבודה הינו קבלן רשום ברשם הקבלנים, וכי הוא מנוסה בביצוע עבודות חיפוי שיש וחיזוק אריחי שיש מתנתקים. שימו לב שעבודה מול קבלן לא מקצועי ולא מנוסה מסכנת את הפרויקט ועלולה להסתיים במצבים של קיפוח נפש.

עיגון אריחים – מה הקבלן צריך לעשות בשביל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר?

רוב המאמרים העוסקים בנושא של שיפוצים ובפרט של עיגון אריחים מיועדים לקהל הרחב. זה בסדר גמור מכיוון שקהל זה הוא רב יותר והוא אשר צריך לקבל את המידע המקיף ביותר בנושא זה. אך אנחנו חשבנו כי יהיה זה נכון לכתוב הפעם מאמר הנוגע לנקודת המבט של הקבלן אשר מבצע את העבודה. חשבנו כי יהיה זה נכון להקדיש לקבלנים את המאמר הזה וזאת עקב העובדה שזה יכול לסייע להם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אז מה הדבר החשוב ביותר שעליו קבלן צריך להסתכל בנושא של שיפוצים ועיגון אריחים? אם כן על הקבלן להבין כי איכות עבודתו תלויה במידה עצומה בעובדים שהוא מעסיק. ככל שהקבלן מעסיק עובדים יותר טובים כך העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועל כך אין עוררין.

עיגון אריחים – על מה אני צריך להסתכל כאשר אני שוכר עובדים?

אז כיצד נבטיח כי נבחר עובדים איכותיים בשביל עיגון אריחים ושיפוצים באופן כללי? אם אנחנו קבלנים על מה אנחנו צריכים להסתכל כאשר אנחנו שוכרים עובד מסוים. אם כן הדבר הראשון שאתם צריכים לבחון כאשר אתם בוחרים עובד הוא הניסיון של העובד. עליכם להבטיח כי העובד הוא המנוסה ביותר שיש וכך תהיו בטוחים כי הוא יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שהעובד יותר מנוסה כך סביר להניח כי הוא יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לצד זאת אתם צריכים להבטיח כי העובד הוא אמין וזאת עקב העובדה כי יש עליו אחריות רבה וכל טעות שלו יכולה להיות בעיתית מאוד.

עיגון אריחים – שימו לב להתנהלות האישית שלכם

כאשר אנחנו מדברים על עיגון אריחים ועל הקבלן המבצע זאת אנחנו רוצים לתת טיפ נוסף לקבלן, טיפ אשר יכול להבטיח כי העבודה של הקבלן תתבצע על הצד הטוב ביותר שיש. אם כן עליכם להבין כי כאשר שוכרים את השירותים שלכם אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להיות כמה שיותר נחמדים וכמה שיותר מסבירי פנים. עליכם להבין כי הלקוח שלכם רוצה להרגיש בנוח לידכם ועל כן אתם צריכים ליצור את האווירה הטובה ביותר שיש. עליכם לזכור כי הלקוח תמיד צודק ולקחת זאת בחשבון כאשר אתם מבצעים עבודה וכאשר הלקוח פונה אליכם בכל בקשה.

עיגון אריחים – שימו לב לשאלת המחיר

חיזוק שישאי אפשר לדבר על עיגון אריחים או על שיפוצים בכלל מבלי להידרש לסוגיית המחיר. עליכם להבין כי אתם צריכים להיות ההגונים ביותר בהצעת המחיר שלכם וזאת בכדי להבטיח כי הלקוח לא יחוש מרומה. זכרו כי הלקוח מקבל כמה הצעות מחיר ועל כן אם אתם לא הוגנים אתו הוא יגלה זאת במהרה ומהר מאוד יצא לכם שם של קבלנים לא אמינים וזהו דבר איום ונורא.

אריחים שאחיזתם בבניין נחלשה מהווים סכנה לציבור. עליכם לטפל בבעיה עוד היום על מנת למנוע תאונה מצערת. אריחים שנופלים מבניינים עלולים לגרום נזק משמעותי לרכוש ולפגיעות גופניות קשות.

חיזוק אריחים בבניין – עבודה מהירה ואיכותית

בניינים רבים בכל רחבי הארץ מעוצבים עם ציפוי חיצוני של אריחים או אבנים. עם השנים, הבלאי הטבעי של הבניין יוצר מצב בו הציפוי החיצוני נחלש ואריחים מתחילים ליפול אל הקרקע. חשוב להדגיש שלא מדובר רק במפגע אסתטי אלא גם בסכנה משמעותית לכלל העוברים ושבים ברחוב. אריח יחיד שנופל מהבניין יוכל במקרה הטוב לגרום נזק לרכוש בלבד ובמקרה הרע לגרום לפציעה קשה. כבעלי דירה בבניין האחריות לנזק שנגרם חלה עליכם. הקדימו לבצע חיזוק אריחים בבניין ותחסכו לעצמכם כאב ראש רציני.

מתי כדאי להזמין חיזוק אריחים בבניין?

אין מדובר בפעולת שיפוץ כללית אותה תוכלו להרשות לעצמכם לדחות. עליכם לטפל בבעיית האריחים הנופלים מיד כאשר היא מתגלה ולעתים עוד בטרם נופל האריח הראשון. בבניינים ישנים בהם מובחנת התפוררות של שכבת הציפוי כדאי להזמין בדיקה יסודית של האריחים על מנת לשלול את הסכנה ולבצע את החיזוק הדרוש.

חיזוק אריחי שיש חייב להתבצע על ידי ברגי נירוסטה איכותיים

כיצד מחזקים את האריחים?

חיזוק אריחים בבניין מתבצע על ידי חברות שמתמחות בתחום. העבודה מתבצעת בטכניקה של סנפלינג שמאפשרת גישה נוחה אל המעטפת של הבניין בכל הכיוונים ובכל הקומות. השירות ניתן לחיזוק אריחי קרמיקה, שיש ועוד. פרט לתיקון של אריחי רופפים תבוצע גם בדיקה יסודית לציפוי של הבניין כולו על מנת לאתר מפגעים נוספים. שיטת עבודה נוספת תהיה עבודה באמצעות הקמת פיגומים או עבודה עם זרוע חיצונית ניידת.

מדוע זה קורה?

בעבר נבנו בישראל בניינים רבים על פי תקנים שהתגלו עם השנים כלא מספיק קפדניים. בניינים רבים נדרשים היום לבצע חיזוק אריחים בבניין באופן שוטף. האקלים הישראלי גורם לבלאי מהיר בעבור מבנים רבים כך שנפילת אריחים בבניינים רבים היא רק שאלה של זמן. אם יש אצלכם בבניין מעטפת חיצונית של אבנים או אריחים כדאי להקדים להזמין בדיקה. אם כבר הבחנתם באריחים או שברים של אריחים שנפלו אל חצר הבניין או אל מגרש החנייה  אתם חייבים לבצע פרויקט שיפוץ בניין– אל תחכו יום אחד נוסף, טפלו בבעיה עוד היום.

איזה קבלן כדאי לבחור?

בעבור עבודה כה חשובה לא תוכלו להרשות לעצמכם להתפשר על פחות מקבלן מקצועי, מנוסה ומורשה. חפשו קבלנים שמתמחים בתחום באופן ספציפי ואל תתפשרו על חברות שיפוצים קטנות שלא מכירות את התחום. בחירה חכמה תהיה קבלן מנוסה שיוכל להציע רשימה ארוכה של מבנים בהם ביצע חיזוק אריחים לשביעות רצון מלאה של הדיירים. העלות של הפרויקט נקבעת על פי היקף העבודה (תיקון נקודתי או תיקון נרחב למעטפת כולה).

אילו סוגי אריחים ישנם ואיזה מענה אפשר לתת לחיזוקם

במקרה של שיש חברון מלוטש יש צורך בחיזוק אריחים. שיש חברון מקומי טלטיש מחייב חיזוק שיש, וכך גם שיש חברון מוטבע. בעבור שיש מקומי חברוני מטופצי יש צורך בחיזוק אריחים. בשיש טרוונטין איטלקי מדובר גם כן בחיזוק שיש, ואילו שיש טורקי מכל סוגיו, ושיש סיני מחייבים חיזוק אריחים בבניין.

חיזוק אריחי שיש – עבודה בגובה 

חיזוק שיש מחייב עבודה בגובה ולכן ישנה משמעות אדירה לשאלה באיזה קבלן אתם בוחרים שיבצע את העבודה, מאחר ולא כל קבלן וצוות העובדים שלו מוכשר לעבוד בגובה.

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30