כמה רוב צריך בשביל שיפוץ בניין?

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם מתגוררים בבניין ודאי אתם מכירים ועדים למגוון של מצבים בהם אתם רוצים להוציא לפועל תוכנית כל שהיא אבל מתקשים בעקבות העובדה שאתם חייבים לקבל גיבוי מלא של הועד ורוב של הדיירים. במאמר הבא נסביר כמה רוב צריך בשביל לבצע שיפוץ בבניין.

אז לפני שנגיע לעיקרי הדברים, קצת רקע של שיפוץ בניין משותף…

בכל בניין בישראל יש ועד בית שממונה לו נציג או חברת ניהול חיצונית. התפקיד שלהם הוא בעצם לדאוג לכל התהליכים בבניין שיבטיחו תפקוד שוטף למשל שירותי גינון, שירותי ניקיון לכניסה ולחדר המדרגות, תיקון במצבים של סתימה בבניין או בעיה במערכת הביוב, תיקון של המעלית במקרה שהיא מקולקלת ועוד. הועד או חברת הניהול החיצונית אחראים לוודא שהכל מתנהל כשורה.  כל אותן פעולות מתבצעות באופן שוטף ומשולמות מכספי הועד אותם משלם כל דייר חודש בחודשו.

במקרה שיש צורך או רצון מצד הדיירים לבצע שיפוץ כלשהו וזה לא משנה אם מדובר בשיפוץ מסיבי או שיפוץ נקודתי, תידרש גבייה נוספת מכל דייר. במצבים כאלה נדרש רוב של הדיירים כדי להוציא את התהליך לפועל.

כמה דיירים צריכים להסכים כדי להוציא שיפוץ לפועל?

במקרים של שיפוץ כמו למשל חיזוק המבנה נגד רעידת אדמה והוצאת תכנית תמ“א 38 לפועל, החלפת מעלית או שיפוצה, שיפוץ של חדר המדרגות והלובי, יש צורך בשני שליש רוב.

איך משיגים רוב להוצאת שיפוץ לפועל?

אז נכון, לא מדובר במשהו פשוט ולפעמים זה אפילו כמעט בלתי אפשרי. יחד עם זאת, במצבים חריגים בהם הבניין מהווה סכנה, במקרים בהם יש כל הזמן בעיות בבניין מכל מיני סוגים, יותר קל להוציא את התהליך הזה לפועל. ראשית כל, חשוב לקבוע נציג מטעם הועד שיסביר בפני הדיירים את השיפוץ ויראה להם את היתרונות שהתהליך הזה יביא. שיפור איכות החיים, העלאת ערך הנכסים בבניין, שיפור המראה החזותי של הבניין ועוד. כדאי לקיים אסיפה ולהציג בפני הדיירים את התהליך בצורה מפורטת ומקצועית. כך הסיכוי להשיג רוב יגדל.

השגתם רוב במטרה להוציא לפעול שיפוץ בבניין?

חברת אורגד שיפוץ בניין בעלת ניסיון רב שנים ועושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הבית. הצוות המקצועי שלנו  ישמל ללוות אתכם בתהליך, שלב אחר שלב בסבלנות, מקצועיות ויעילות. אנו מתחייבים לעבודה עם אנשי מקצוע המובילים ביותר בתחום, עמידה בלוחות זמנים הנקבעים מראש והכל בלייוי הנדסי ואדריכלי מלא. לחברה ניסיון רב בביצוע שיפוץ בבניינים משותפים לרבות שיקום וחיזוק עמודים, שיפוץ מעליות, חיזוק המבנה, שיפוץ הלובי וחדר המדרגות, ביצוע עבודות טיח וסיוד, שיפוץ חדר האשפה, החלפת תיבות דואר ועוד. תוכלו ליצור איתנו קשר דרך האתר ואנו נקבע ביחד אתכם פגישה בה נבחן את תהליך השיפוץ ביחד ללא כל התחייבות מצדכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30