שיקום עמודים המדריך

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

במאמר הבא נדבר על הסיבות להיווצרות של חלודה בתוך ברזלי עמודי הבטון ונסביר על מה שנקרא שיקום וחיזוק עמודים.

אז מאיפה הכל מתחיל בשיקום מבנה ועמודים?

כל בניין ולו זה אשר נבנה בטכנולוגיות הכי מתקדמות ובאמצעות חומרי הגלם הכי איכותיים סופג בלאי מסוים עם השנים, בטח כאשר מדובר בבניינים ישנים שנבנו עם קום המדינה או אפילו לפני 20 או 30 שנה. גשמים, שמש, לחות, אלו ועוד נחשבים לנזקי מזג אוויר אבל יש גם את נזקי הזמן שזה סוג של בלאי טבעי, כמו בכל דבר אחר הדורש תחזוקה.

כאשר לחות מגיעה לתוך הברזלים שמחזיקים את עמודי הבניין ונמצאים בתוך עמודי הבטון מה שקורה הוא שהברזלים הללו מחלידים.

תופעת ההחלדה גורמת בעצם לברזל להגדיל את הנפח שלו ואז להעיף את חלקי הבטון מעליו.כך ניתן לזהות סדקים ולאחר מכן נפילה של חלקי בטון כאשר מה שקורה הוא שנחשף ברזל חלוד. זו הסיבה שהרבה פעמים אנחנו עוברים ליד בניין ורואים חלקים מסוימים שכבר לא נמצאים עליו. מדובר בתופעה מסוכנת עד מאוד.

מה צריך לעשות בתהליך שיקום עמודי בבניין?

לשם כך קיים תהליך הנקרא שיקום עמודים או חיזוק עמודים במסגרת תהליך שיקום מבנים. כאשר אנו מזהים בעיה זו, חלה החובה לטפל בזה במיידי משום שזה ממש מהווה סכנה לציבור ולאנשים המתגוררים בבניין ובמצבים קיצוניים, אם מצב זה לא יטופל במיידי, הדבר יכול לגרום אפילו לקריסה של מבנה.

למעשה, הברזל בתוך הבטון הוא זה שמחזיק את הבניין ואם לא נטפל בו, אם לא נשמור עליו ולא נתחזק אותו, בסופו של דבר המבנה לא יוכל לשאת בעומס. בנוסף, תופעה זו מכערת עד מאוד את מראה הבניין ופוגעת בו מבחינת הנראות והאתסטיקה.

שלבי הטיפול בתהליך השיקום

בשלב הראשון יש לבצע הסרה של כל המקומות בהם אנו רואים סדיקה. הברזל החלוד חייב להיחשף מכל צדדיו. בשלב הבא מנקים את הברזל ומיישמים עליו מברשת פלדה מכנית וצבע יסוד חודר חלודה. תפקידו להפסיק את תופעת הקורוזיה. כשהברזל איבד מחצית מעוביו, לפעמים צריך להחליף את הברזל בחדש. לאחר שמונח צבע היסוד ומתייבש משלימים את הבטון שחסר וצובעים את הבניין.

מעוניינים לשמוע עוד על חיזוק עמודים ושיקום עמודי בטון? חברת אורגד שיפוץ בניינים מתמחה בביצוע עבודות שיפוץ לרבות שיקום מבנים אחרי שריפה, עבודות שיפוץ בלובי, שיפוץ והחלפה של מעליות, שיפוץ חדרי מדרגות, חידוש ועיבוי עמודים ועוד… אנו מעניקים לכל העבודות אותן אנו מבצעים 7 שנות אחריות ומקפידים לעבוד על פי התקנים עם ליווי הנדסי ואדריכלי מלא.

שיפוץ ושימור מבנים
שיקום עמודים

בנוסף, אנו נסייע לכם לגבש את כל דיירי הבניין ולהפוך כל רעיון או משימה למציאות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו דרך האתר ואנו נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב. בנוסף, מומחה מטעם החברה יגיע ישירות לבניין לפגישת ייעוץ מסודרת ולהגשת הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצדכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30