צביעת בניין חדש

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בשעה טובה רכשתם דירה בבניין חדש, הבניין נראה חדש איכותי יפה ונקי, ואתם חושבים שאין צורך בצביעה מחדש שלו, לפחות בזמן הקרוב, אך טעות היא בידכם. מומחים ממליצים לצבוע דווקא בנינים חדשים, וכן ברוב המקרים בניינים חדשים צבועים בצבע בסיסי וזול. לקבלן שצבע את הבניין ישנן מגוון סיבות מצודקות לכך החל מסיבות של תזוזה של הקירות ועד שהקירות אינם מחזיקים את הצבע, אך הסיבה האמתית לכך שהבנינים צבועים בצבע זול היא כי הקבלנים רוצים לחסוך ברכישת צבע יקר יותר, בייחוד כאשר מדובר בצביעה של בתים וקירות רבים וצבע אקרילי עולה יותר יקר בוודאי מצבע רגיל.

לפעמים קבלן מוסר את הדירה או הבניין ללקוח כאשר הוא לא צבע כלל את הדירה, ובמקרים כאלה ישנה חשיבות רבה לצביעת בניין  בצורה מקצועית ורצינית.

סדקים פנימיים בבניינים חדשים

סדקים פנימיים נחשבים כלא מסוכנים כלל, והם נגרמים מתזוזה של המבנה, אך כאשר מתייחסים אל צביעת בניין  חדש ההתייחסות הינה שונה, בוודאי מאפשרויות אחרות של צביעת בתים, או לחברת המרכז לצביעת דירות המתמחה בצביעת דירות מגורים ובתים פרטיים.

יש להבין ולהבחין באילוצים וההגבלות בדירה שנמסרה מקבלן נהוג לראות שלוש אפשרויות נפוצות:

  • צביעת דירה לאחר שיפוץ
  • צביעת דירה לאחר תמ"א
  • צביעת בית חדש מקבלן

ניתן לראות כי כל הדוגמאות שניתנו מתייחסות לבתים חדשים חוץ מהאופציה הראשונה כל הבנינים האחרים חשופים לפגיעה של סדקים פנימיים.  מומחים פחות ממליצים לצביעה של הקירות בשפכטל בלבד משום שבשנה הראשונה קירות נוטים לזוז ובכך ליצור סדקים פנימיים שיצריכו תיקונים נוספים.

אז איך צובעים בניין חדש?

  • קודם כל יש לבחור בצבעי העושה עבודה מקצועית לצביעה של קירות הבניין במסגרת שיפוץ בניין , אך גם לצבעי שאתם מזמינים יכולה להטיות דרך צביעה שונה, וכן שיטת הטיפול תלויה במצב שבו הקירות נמצאים בתחילה
  • קירות עם שליכט ללא צבע או סיד

קירות עם שליכט הם המצב המקורי של הבניינים, בדרך כלל הצביעה במקרה זה נעשת בכמה שלבים:

  1. יש לשייף את הקירות ולנקות את הקירות

בתחילה על הצבעי לשייף את הקירות ולנקות את הקירות משאריות של לכלוך, הסרת חלקים רופפים, אבק טיח. ועוד. הרעיון בשיוף הוא ליצור שכבה לא מחוחפסת בכדי שהצבעי יוכל לבצע צביעה חלקה ונקיה.

  • יש לתקן סדקים בקירות

לאחר שהצבעי הכין את הקירות, עליו לחפש ולמצוא סדקים בקירות, ולמלא אותם בחומר איטום, וכן יש לצבוע בצע ראשוני.

  • יש להקפיד לצבוע את הבית בצבע ראשוני שמהיר לייבוש

 בסיום יש לצבוע בצבע אקרילי

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30