Rope Partners - עבודות איטום בגובה,
איטום קירות חוץ

ייעוץ חינם ללא התחייבות !!

*לא מבצעים הדרכות בגובה

+ 0
לקוחות מרוצים
0
שנות ניסיון
0
שנות אחריות
0 %
חיסכון כספי

למה לבחור בנו ?

עיקרי הדברים

בשנים האחרונות, ניתן לשים לב לחידושים, שחלו בעבודות הבנייה.
ניתן לראות כי משתמשים בכלים חדישים יותר, ובאמצעים בטיחותיים יותר, על מנת להגיע לגובה רב. אחד האמצעים היותר פופולאריים, ואף המסוכנים שבהם הוא עבודות סנפלינג.
זהו חידוש, שלא היה קיים בעבר, בוודאי בנושא של עבודות בגובה שהסנפלינג הוא בעצם ספורט אתגרי, השילוב בין הטיפוס או ירידה מההרים, באמצעות חבל, רתמה, וציוד ייחודי.
את אותו תחום בדיוק יישמו בעבודות בגובה, שהן עבודות המכילות בתוכן סכנת חיים עצומה בעזרת הסנפלינג ניתן להגיע במהירות אל מקומות גבוהים, ולשמור על חיי העובדים.

-Rope-partners-

יתרונות עבודות בגובה

עבודות בגובה - שאלות נפוצות

  • איטום קירות חיצוניים 

איטום קירות חיצוניים הינו תהליך, המצריך מקצועיות וניסיון. במסגרת האיטום, אוטמים בחומרים ייחודיים את הקירות החיצוניים של הבניין, בהתאמה מקסימלית לקיר הבניין, וכך את העבודה הזו ניתן לבצע בדרך הקלה ביותר בעזרת סנפלינג. 

ניתן לבצע את העבודה כך: 

  • קיבוע עגינות בגג הבניין. 
  • פריסת חבלים לכל האורך עד הקרקע.
    גלידה אל המוקד הבעיית

 

התקנת מערכות אלומיניום וזכוכית במעטפת הבניין 

נעבוד זו היא עבודה בגובה במיוחד כאשר מדובר בבניינים רבי קומות על מנת לבצע את העבודה בדרך קלה ומהירה יש לבצע אותה בסנפלינג שעל ידי מומחה העבודה היא לא בעלת סיכום רב מידי. 

בעזרת עבודות סנפלינג, ניתן להחליף אריחים שנשברו בהתאמה לזוג האריח המתאים ביותר. בנוסף לכך ניתן גם 

אחזקת קווי חיים 

כאשר מדברים על אחזקת קווי חיים מדברים קווים שתוכננו על ידי מהנדסים והם עשויים מכבל פלדה הם זקוקים לתחזוקה ובדיקה תקופתית וזאת ניתן רק לבצע בעזרת בסנפלינג.

כאשר  מדברים על ביצוע עבודות בגובה ניתן לראות כי החוק בשנת 2007 קובע כי רק אדם שהוסמך על ידי מדריך עבודות בגובה בתחום שבו הוא הוסמך יוכל לעבוד בגובה. 

כאשר מדובר על אישור עבודה גובה שמתקבלת על ידי מעבר של קורס לעבודת בגובה הכולל בתוכו התאמה מיוחדת של הקורס לתחום העבודה בגובה כולל הכללים לשמירה על הבטיחות של האנשים. חשוב אם כך לבחון רק חברה שמתמחה בעבודות בגובה עם אישור לעבודה בגובה בתוקף ושמתאימה לעבודה בסנפלינג רק כך תוכלו להבטיח גם עבודה מקצועת וגם עבודה ייחודית.

  • יש להקפיד על כך שכל העובדים עם אישור מתאים לעבודה בגובה אישור זה יחשוב במיוחד על מנת שהם יוכלו לעמוד בכללים ובהתקנים לעבודות בגובה בתחום זה 
  • חשוב לבדוק את הציוד שלהם שהם משתמשים בציוד חדיש ייחודי מתאים ומתוחזק כהלכה 
  • שיש להם עוד ציוד תקין  ואיכותי למקרה שיש צורך בתחליף 
  • חשוב לבדוק כי החברה מתמחה בעבודות סנפלינג  אך לא רק בזה  אלא בסוג הספציפי של העבודה שבה אתם מעוניינים.

בבניין גבוה לא ניתן לנקות את החלונות, באופן עצמאי, ולכן יש להזמין שירותי חברת ניקיון מקצועית, על מנת שהם ינקו את החלונות מבחוץ. חייבים לבצע את הניקיון הזה, על מנת לשמור על הניקיון, וכן על הבריאות, קיימות מספר שיטות, על מנת לנקות את החלונות בגובה בצורה איכותית.

  • מנוף– השיטה הראשונה היא הרמת העובד אל החלון, באמצעות, מנוף, והחיסרון של שיטה זאת הוא, שהגובה של המנוף מוגבל, ויש חלונות גבוהים מאד שהמנקה לא יוכל להגיע אליהם באמצעותו.
  • סנפלינג– בשיטה זו, העובד קשור לחבל ורתמה, ובעזרת חבל זה יורד העובד מגג הבניין, וכך העובד מגיע בקלות לכל מקום לנקות.
  • פיגום– העובד יורד מהגג, באמצעות, פיגום שנראה כמו מדף תלוי.

תמחור חלונות בגובה כולל בתוכו שלושה מרכיבים : 

  • גודל החלון– יש הבדל בין ניקיון של חלון גבוה או חלון נמוך. 
  • שירותי סנפלינג– שרותים אלו מייקרים את המחיר.
  • זמן העבודה שלוקח לנקות כל חלון.

ניקוי החלונות בקומות הנמוכים מתבצע, באמצעות, משטחי הרמה, שבהם מורם העובד, ומגיע אל החלון, וכן שם הוא מנקה אותו במגוון שיטות חלקן יעילות יותר וחלקן יעילות פחות. 

לגבי החלונות הגבוהים קיימות גם מספר שיטות לעבודה, אך בכל שיטה יש להבין כי יש בה סיכון לעובד, ולכן  יש להקפיד לבחור חברה שמתמחה בכך.

נקודות ציון של Rope-partners

10 החברות המומלצות ביותר

המקצוענים

מקום #1 במדד השירות

אתר תגובות

"מחירים משתלמים ושירות מנצח"

כלכליסט

חגיגות 10 שנות עשיה

דצמבר 2008

בלוג

עבודה בגובה
בלוג

בטיחות תחילה: סקירת קורס עבודה בגובה

עבודה בגובה היא היבט קריטי בתעשיות רבות, אך היא גם מהווה סיכונים משמעותיים לעובדים אם אין אמצעי בטיחות נאותים. לכן השקעה בקורס עבודה בגובה חיונית לארגונים כדי להבטיח את בטיחות העובדים שלהם.

קרא עוד »
CLEANING BULDING
בלוג

שליטה באמנות העבודה בגובה עבור חברות ניקיון

עבודות בגובה חוללו מהפכה בענף הניקיון, במיוחד עבור חברות הניקיון בישראל. עם הביקוש הגובר לגורדי שחקים ולבניינים רבי קומות, שיטות הניקוי המסורתיות הפכו ללא יעילות וגוזלות זמן. היכולת לעבוד בגובה לא רק משפרת את היעילות של משימות הניקיון אלא גם מבטיחה את בטיחות העובדים. מאמר זה יבדוק כיצד שליטה באמנות העבודה בגובה הפכה למשנה משחק עבור חברות ניקיון.

קרא עוד »
שיפוץ
בלוג

למצוא את השיפוצניק הטוב ביותר לפרויקט שלך בחיפה

כאשר יוצאים לפרויקט שיפוץ בחיפה, חשוב למצוא את השיפוצניק המתאים לעבודה. התחל במחקר יסודי ובקש המלצות מחברים או משפחה. חפשו שיפוצניקים שיש להם ניסיון בסוג השיפוץ הספציפי שאתם צריכים, בין אם זה אינסטלציה, עבודות חשמל או קבלנות כללית.

קרא עוד »

פינוי אסבסט – המרכז לפינוי אסבסט

אישור עבודה בגובה עם המרכז להדרכות בגובה

עידן התחדשות עירוניתשיפוץ בניינים ותמ"א 38.