קבלני שיפוץ מבנים

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

יש כל מיני סיבות שבגינן כדאי ורצוי להתחיל תהליך של שיפוץ, חיזוק וחידוש המבנה הקיים. אז נכון, שיפוצים יכולים להיות מטרד לא קטן, בלאגן וגם לכלוך אבל לפעמים, כל ההתעסקות וההטרדה שווים את זה כי התוצאה פשוט תורמת הן לאיכות החיים שלנו והן לבטיחות האישית של כל הדיירים.

אז מתי כדאי או צריך לבצע שיפוץ של המבנה הקיים?

  1. בעיות שחוזרות על עצמן – כאשר המבנה נמצא במצב לא טוב, מתפוררים קירות, הטיח כבר לא כתמול שלשום, כשיש בעיות אינסטלציה או חשמל שחוזרות על עצמן כל הזמן, כשהמעלית לא עובדת כמו שצריך … אלו מקרים בהם כדאי להתחיל לברר על קבלני שיפוץ מבנים.
  2. 2.    מבנה מסוכן – בישראל יש אלפי מבנים מסוכנים אשר נבנו לפני עשרות שנים וכתוצאה מנזקי הזמן מהווים סכנה הן לדיירים המתגוררים באותן דירות והן לעוברי האורח. מבנים מסוכנים מוגדרים על ידי העירייה או הראשות המקומית ונשלחים צווים לבעלי הבניין במטרה להוציא את המבנה לתהליך של שיפוץ, חידוש וחיזוק התשתית.
  3. מבנה שנמצא בסכנה בפני רעידת אדמה – מצב זה עודד פרויקט המכונה תמ“א 38 בו מחזקים את הבניין ומכינים אותו מבחינה בטיחותית נגד רעידות אדמה. ”על הדרך“, הקבלן מציע לבעלי הדירות לשדרג את הבניין בכל מיני דרכים על חשבונו בין אם זה שיפוץ של הלובי, הוספת מרפסות, הגדלת שטח הדירה, החלפת מעלית ועוד.
  4. שיפוץ וחידוש למטרות אסתטיות – לא תמיד מדובר במבנה מסוכן או בכל מיני בעיות שמובילות אותנו למצב של שיפוץ הבניין. לפעמים, הבניין פשוט נראה לא טוב וזה מפריע לדיירים. במקרה כזה, שווה להתחיל תהליך של שיפוץ שמצד אחד ימנע את אותן בעיות שתיארנו לעיל, ומצד שני יאפשר לדיירים להנות מבניין בעל מראה חדש, נקי ואסתטי, מה שתורם כמובן לאיכות החיים של הדיירים בבניין ולהעלאת הערך של כל הנכסים בו.

איך בוחרים קבלן שיפוץ מבנים ?

ובכן, מכיון ומדובר בתהליך ולא במשהו שאנחנו עושים על הדרך, חשוב מאוד להשקיע מחשבה וזמן בתהליך הבחירה של קבלן שיקום מבנים או היזם. בראש ובראשונה, מומלץ לבחור אך ורק בקבלן שיפוצים המופיע ברשם הקבלנים. בנוסף, מומלץ לבחור בקבלן בעל ניסיון בהתאם לסוג עבודות השיפוץ שעליכם לבצע בבניין שלכם.

המלצות יכולות תמיד לעזור וכמובן ששווה גם לבקש מהקבלן לראות עבודות קודמות שלו. תוך כדי הצפיה כדאי להתייחס לקריטריונים כמו חומרי הגלם בהם הקבלן עשה שימוש, רמת הגימור, עמידה בלוחות זמנים וכמובן המחיר. השיטה הטובה ביותר לבחירת קבלן שיפוץ מבנים היא להשוות בין 2-4 קבלנים ורק אז להגיע להחלטה הנכונה.

חברת אורגד שיפוץ מבנים מתמחה בביצוע כל עבודות השיפוץ לרבות חיזוק מבנים ישנים, חיזוק וחידוש עמודים, חיזוק תשתיות, ביצוע התקנת מרפסות תלויות ועוד. ניתן ליצור קשר באתר ולקבוע פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

קבלני שיפוץ מבנים
אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30