קבלן שיפוץ בניינים משותפים

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מזל טוב! החלטתם לשפץ דירה, וכעת אתם עומדים בפני תהליך לא פשוט, אך כזה שבסופו של יום יסייע לכם להעלות את איכות החיים בדירה שלכם, יעלה את ערך הנכס ויעצים את התועלות והיתרונות במרחב המחייה שלכם.

אבל רגע לפני שאתם סוגרים חוזה מול קבלן, חשוב שתשימו לב לכמה פעולות שיש לבצע לפני, אחרי ובמהלך השיפוץ:

קבלן שיפוץ בניינים

בחרו את הקבלן הנכון – על מנת לשפץ דירה, יש לבחור קבלן שיפוצים טוב ומקצועי. בחרו חברת בנייה מנוסה שתוכל לאפשר לכם מגוון שירותים תחת קורת גג אחת. שימו לב כי מדובר בקבלן רשום בפנקס הקבלנים אשר יוכל להתאים את סוג השיפוץ לצרכים שלכם, כמו לעשות שימוש בבנייה קלה או מסורתית.

שמרו על הרמוניה בין בעלי מקצוע – בזמן השיפוצים תצטרכו לא פעם לבחור בעלי מקצוע נוספים אשר יעבדו בסינרגיה וסנכרון מול קבלן השיפוצים שבחרתם. נסו לבחור קבלן שיפוצים שיוכל להמליץ לכם על אנשי מקצוע מתאימים, כמו גם שיוכל לעבוד עמם בשיתוף פעולה טוב.

חברות בנייה מקצועיות יוכלו לקשר בין הקבלן שלהן לבין אנשי המקצוע הדרושים לשיפוץ דירה, או לספק לכם אנשי מקצוע טובים כמו קבלני אינסטלציה, קבלני איטום וחשמל ושאר מעצבים, קונטסרקטורים ואדריכלים אשר יסייעו לתהליך השיפוצים.

קבלן שיפוץ בניינים חוזה נכון

  1. חתמו על חוזה מסודר בפרויקט שיפוץ בניין – חשוב לעבוד מול בעלי המקצוע עם חוזה מסודר שאין בו "מוקשים" שעלולים לסכן את תהליך השיפוץ. כידוע, לא מעטים סיפורי האימה אודות קבלני שיפוצים שנעלמו מן האתר ללא סיום העבודה ובכך גרמו להפסדים. לכן תמיד חשוב לחתום על חוזה מסודר עם הקבלן ואף להעביר את החוזה לעורך דין למען בדיקה והבנה כי הכל תקין.
  2. שלמו בשלבים – עבדו בשיטת תשלום בשלבים. שיטה זאת תפקידה להגן על הלקוחות המשפצים ולאפשר להם לשלם בכל פעם שתהליך נוסף נעשה בדירה. בכך אפשר להבטיח כי העבודה תעשה בצורה מקצועית מתחילתה ועד סופה.
  3. בצעו בדק בית לאחר שיפוץ – חשוב לבצע בדק בית לאחר שיפוץ. אתרו חברות בנייה העוסקות בבדק בית לאחר שיפוץ, או בחרו מהנדס וקונסטרקטור המבצעים את הבדיקה אשר יוכלו לבדוק כי אין ליקויים בבנייה.
  4. בחרו חברת ניקיון לאחר שיפוץ – לאחר שהשיפוץ הסתיים ללא תקלות, בחרו חברת ניקיון לאחר שיפוץ כמו זאת שמופיעה כאן  http://super-clean.co.il/%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/   . חברה כזאת תוכל להגיע אל הדירה ,לנקות אותה מלכלוכים קשים כמו: צבע דבק ואבק כבד. בכך תוכלו תבטיח כי הדירה שלכם מוכנה למגורים!
אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30