מיקרוטופינג לרצפה ביחד עם בטון אדריכלי מדהים

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לא צריך להיות מעצב פנים דגול בכדי להבין את ההשפעה המכרעת שיש לרצפת הבית על העיצוב הכולל של הבית. הרצפה נמצאת בכל מקום בבית ולאן שלא הולכים ומסתכלים – רואים אותה.

כיום ישנם סוגים רבים של רצפות ובחירה ביניהם היא לא תמיד פשוטה.

כאשר מדובר בדבר קריטי כל כך לעיצוב כמו הריצוף מומלץ מאוד להתייעץ בבעל מקצוע בתחום אשר יוכל לומר מהי הרצפה המתאימה ביותר לבית.

בין סוגי הרצפות הנפוצים ניתן למצוא את רצפת הפרקט, השיש, פורצלן ועוד. אחד הטרנדים החמים בשוק הריצוף הוא ציפוי מיקרוטופינג לרצפה המעניק יחד עם בטון רצפה מדהימה המשדרגת בקלות כל חלל.

 

מהו בעצם ציפוי מיקרוטופינג?

ציפוי מיקרוטופינג הוא ציפוי לרצפה המיוצר באמצעות טכנולוגיה חדשנית, הוא עשוי ממלט אליו מוסיפים פולימרים שונים והתוצאה הופכת לציפוי שניתן לצפות בו רצפה קיימת.

אחד המאפיינים הבולטים של ציפוי המיקרוטופינג הוא, שהציפוי מוחק את סימני ההפרדה בין המרצפות והופך את הרצפה למשטח אחד חלק ומעוצב.

עובי הציפוי הוא בדרך כלל 3-4 מ"מ והוא מעניק לבית מראה יוקרתי ואלגנטי.

 

למה לבחור דווקא בציפוי מיקרוטופינג?

אפשר להניח שרוב האנשים המעוניינים בציפוי מיקרוטופינג עושים זאת בגלל המראה שלו והשדרוג שהוא מעניק לעיצוב הבית, אמנם לציפוי מיקרוטופינג יש יתרונות רבים:

  • ציפוי מיקרוטופינג נחשב לעמיד במיוחד, הוא אינו סופח כתמים ולא נוצרים בו סדקים גם לאחר שנים רבות.
  • ציפוי מיקרוטופינג נחשב לקל להתקנה, ההתקנה שלו לא מצריכה שום קונסטרוקציה והוא מתאים למבנים ישנים וחדשים כאחד.
  • בציפוי מיקרוטופינג ניתן לשלוט ולהתאים את הצבע לצבע הרצוי, בניגוד לסוגי ריצוף אחרים.
  • מתאים גם לריצוף מחוץ לבית – בגלל תכונת העמידות שלו הוא יכול להתאים גם עבור ריצוף הנמצא בתנאי מזג אוויר קשים כמו ריצוף חצר או מרפסת בלי חשש שייהרס במהלך השנים.

 

מה המחיר של ציפוי מיקרוטופינג?

חברת אומנות ובטון, יודעת שהמחיר של ציפוי מיקרוטופינג לבית תלוי בכמה גורמים. המחיר למטר רבוע מושפע כמובן מגודל המשטח אותו מעוניינים לרצף, כאשר בריצוף של משטח גדול כמו דירה שלמה ויותר המחיר למטר רבוע יהיה נמוך מאשר ריצוף למטרים בודדים כמו חדר אחד.

דבר נוסף המשפיע על המחיר למ"ר הוא המורכבות של השטח, ככל שמלאכת הציפוי קשה ומורכבת יותר, המחיר כמובן יעלה.

בנוסף, מספר השכבות והעובי שלהם אותו אתם רוצים ישפיע על כמות החומר בו יידרשו להשתמש עבור הציפוי וממילא גם על המחיר הכולל של העבודה כולה.

 

 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30