מבנה מסוכן משכנתא

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

תוכן עניינים

מבנה מסוכן משכנתאאם אתם נמצאים בתהליך של קבלת משכנתא מהבנק אבל הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש נמצאת בבניין המוגדר כמסוכן, לא תוכלו לקבל משכנתא עד להסרת הצו.

מבנה מסוכן משכנתא המדריך המלא

מבנה שיש עליו צו של בניין מסוכן הניתן דרך העירייה הוא מבנה שמהווה סכנה הן לעוברי אורח והן לדיירים המתגוררים בו וכדי להסיר את הצו יש כל מיני פעולות שיש לבצע, לרוב סוג של שיפוץ מורכב. מבנה מסוכן הוא מבנה שיש בו ליקויים או במעטפת החיצונית שלו או בחדר המדרגות. במבנים מסוכנים הרבה פעמים נהיה עדים למצבים הבאים:

  • מרפסות רופפות או לא יציבות
  • חלודה על עמודי הברזל
  • קורוזיה
  • גושי טיח רופפים
  • חתיכות של טיח או שיש שנפלו מבחוץ
  • ועוד

במידה ויש בבעלותכם דירה בבניין כזה, חוזה השכירות אל מול הדיירים הופך להיות לא תקף.

 ואיך זה בכלל קשור למשכנתא?

כל אדם שבא להגיש בקשה עבור משכנתא, הדירה אמורה להוות סוג של פיקדון לבנק כאשר במידה ואותו אדם לא עומד בתשלומים, הבנק יוכל להוציא עיקול ולמכור את הנכס וכך לממש את המשכנתא שלא שולמה. ברגע שמבנה מוגדר כמבנה מסוכן, אי אפשר למכור אותו, הרי מי ירצה לקנות דירה שנמצאת תחת הגדרה של מבנה מסוכן ולכן הבנק לא מוכן לקחת את הסיכון הזה ולא מאשר משכנתאות לדירות הממוקמות בתוך מבנים שכאלה.

אז מה עושים במצב כזה?

לאחר שמגישים את כל האישורים לתיקון המבנה, בוחרים קבלן שיבצע את התיקון בליווי מהנדס מקצועי. רק אחרי שכל התיקונים והליקויים יתוקנו, תוגש בקשה מחדש להסרת הצו ובמידה ואכן יימצא שהמבנה לא מהווה יותר סכנה, יוסר הצו ואז. ניתן יהיה להגיש בקשה למשכנתא רגילה.

ואיך אנחנו נכנסים לתמונה?

חברת אורגד שיפוצים מתמחה בתיקון ליקויים ופגמים בבניינים המוגדרים כמסוכנים לציבור. אנו רשומים בפנקס הקבלנים ופועלים בדיוק על פי תכנית מפורטת אשר סוכמה בינינו לבין דיירי הבניין. ברשותנו קשת רחבה של בעלי מקצוע בתחום השיפוצים, כאשר אנו מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם הכי טובים בשוק לצד שימוש בטכנולוגיות ושיטות מתקדמות במטרה להפוך את תהליך השיפוץ ליעיל, מהיר ונקי ככל האפשר. אנו מבצעים בבניין את כל הפעולות הדרושות במטרה לחזק ולשפץ את הבניין מבחינה חיצונית או פנימית, כולל איטום של הסדקים בקירות, חידוש מערכות החשמל והאינסטלציה, תיקון הגג במטרה להסיר את הצו ולהחזיר את המבנה בהגדרה שלו למבנה רגיל ולא מסוכן.

למידע נוסף אודות  ביטול צו מבנה מסוכן, הגעה של מומחה למבנה שלכם לבחינה וקבלת הצעת מחיר הוגנת, השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם ממש בקרוב עם מענה מקצועי על כל השאלות.

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! החברה שלנו מתמחה בביצוע עבודות שיפוץ ושימור מבנים מסוכנים בפריסה ארצית. אנו עובדים עם הקבלנים המובילים והמקצועיים ביותר בישראל אשר מבצעים את עבודתם בצורה יסודית ויעילה.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
מבנה מסוכן
מבנה מסוכן

מבנה מסוכן – מה הוא ואיך מטפלים בו? הצו של העירייה הוא רק האישור למה שאתם כנראה כבר מבינים בעצמכם. המבנה

למאמר המלא »
1700-70-90-30