כל מה שצריך לדעת על הוספת מרפסת לבית

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מרפסת הפכה לתוספת נחשקת עבור דיירים רבים, שחולמים לצאת מפתח הדירה וליהנות ממרחב פתוח. מרפסת משדרגת משמעותית את איכות החיים ומעלה את ערך הנכס. לא לכל דירה יש מרפסת, אבל דירות רבות יכולות לקבל אישורים להוספת מרפסות על פי תנאים שונים ובכפוף לאישור מחלקת ההנדסה של העירייה. איך מתחילים תהליך של הוצאת אישורים ותכנון מרפסת – מסוגי המרפסות ועד הרהיטים להשלמת החוויה.

הוצאת האישורים הנדרשים וגיבוש תהליך הבנייה


הצד הביורוקרטי של בניית מרפסות כולל שירותי תכנון פקוח והסדרת הוצאת היתרי בניה מהרשויות כאשר הקבלן מתחייב להעביר למזמין מפרט טכני עם תרשים מדויק וברור של התוספת. תכנון המרפסת כולל תכנון אדריכלי, חישובים סטטיים ותכנון קונסטרוקציה, הכנת מפה מצבית עדכנית של מגרש ע"י מודד מוסמך, בניית שלד המרפסת לרבות פלטות יסוד, רצפת שלד ועמודים על מנת ליצור חזית אחידה לכל הבניין, עבודות חשמל הכוללות הנחת צנרת בשלד המרפסת ונקודת מאור וכן עבודות גמר שונות לרבות טיח, איטום והכנת יציאה למרפסת המלווה בהריסת הקיר לפי הגודל הקיים של הויטרינה יחד עם ויטרינה, ריצוף וניקוז וכן מעקה וצבע פנים המרפסת.

מה בשבילכם: תלויה, שמש או פלדה?


מעבר להפקת ההיתרים הנדרשים על פי התוכניות והתאמת המרפסת בגודל האידיאלי לצרכי הדיירים תוך התאמה לתנאי השטח ובכפוף לאישורים, ניתן לבחור גם את סוג המרפסת. כך למשל, מרפסת תלויה היא מרפסת הנתלית על הבניין תוך שימוש בכבלים מפלדת אל חלד המקובעים לקיר ומשמשים כעוגן בטוח. מרפסת פלדה מעוגנת על עמודי הבטון של הבניין ונחשבת לקלה במיוחד ויחסית מהירה להתקנה תוך שמירה על יציבות ומרפסת שמש נבנית על קורה יציבה שהיא שלוחה שיוצאת מגוף הבניין. לכל סוג של מרפסות יתרונות שונים וחשוב לבחון כל סוג לפני שבוחרים את המרפסת המתאימה לכם ביותר מבחינת עלויות, הגדרת לוחות זמנים, תשתית וסוג המבנה. כמובן שחשוב להגיע להסכמה משותפת עם כלל הדיירים.

עיצוב המרפסת


כדאי מראש לבחור גם את עיצוב המרפסת שלכם על מנת שתוכלו ליהנות מהתוספת הייחודית הזאת לבית בכל עת. החליטו מה יהיה הקו הסגנוני המוביל – למשל, סוג הריצוף. אם ברצונכם להמשיך את הקו הסגנוני של סביבת המגורים הפנימית או להפך – ליצור עיצוב חדש ומרענן מנוגד לפנים הבית. הריצוף תוחם את המרחב ומשפיע על המראה הכולל, אפשר ללכת על ריצוף סטנדרטי או לשדר לאחר מכן לגרניט פורצלן דמוי עץ או כל אריח שלדעתכם יוסיף ליופי של המרחב. כמובן שחשוב לקחת את נושא התחזוקה השוטפת של המרפסת החשופה לתנאי מזג האוויר, לכלוך וכדומה. התייחסו גם לאלמנטים שונים של הצללה כמו פרגולה או שמשייה, גזיבו וכל פלטפורמת הצללה שתספק עבורכם הגנה ראויה מפני השמש.

הריהוט שעושה הבדל


ריהוט גן תורם הרבה למראה המרפסת והאווירה במקום. בחרו ריהוט מפנק ונוח מחומרים איכותיים בעמידות מקסימלית. תוכלו לבחור את הריהוט ביחס ישיר לגודל המרפסת, בין אם מדובר בספה זוגית או במערכת ישיבה של שלושה מושבים, פינת אוכל לגינה או בכלל שולחן בר אופנתי עם כיסאות גבוהים. שימו לב לגוונים ולקונסטרוקציה של הרהיט מבחינת קווים נקיים וקלילים או מראה מאסיבי ודרמטי יותר, לפי העדפותיכם וכן בדים נשלפים ורחיצים שקל לתחזק לאורך זמן.

חשוב לפנות לחברה אמינה לבניית מרפסות אשר תדאג להליך השלם של הוצאת היתרים, תכנון אדריכלים וניהול הפרויקט ההנדסי המורכב וכמובן להשלים את המלאכה עם ריהוט מפנק להנאה מתמשכת מהמרפסת החדשה.

חיזוק שיש
אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30