חיזוק מבנים ישנים

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לאורך השנים למבנים השונים יש נטייה לצבור בלאי, זאת כתוצאה מנזקי הזמן ונזקי מזג האוויר. בנוסף, מבנים אשר נבנו עם קום המדינה או בעשרים השנה שלאחר מכן לא נבנו במטרה להתמודד עם הנזק הרב שרעידת אדמה ואסונות אחרים יכולים לגרום ולשם כך נועד תהליך הנקרא חיזוק מבנים ישנים. מטרת התהליך הוא לבצע מגוון של פעולות הכוללות חידוש, חיזוק ושיפוץ במטרה להבטיח שהמבנה בטיחותי הן לאנשים המתגוררים או עובדים במבנה והן לעוברי האורח.

איך יודעים שמבנה זקוק לחיזוק?

היות וישראל יושבת על מיקום גיאוגרפי בעייתי, מדינת ישראל חוקקה בתחילת שנות ה-2000 חוקים שמטרתם לטפל ולתקן ליקויים הקיימים במבנים אשר עלולים לקרוס במקרה של רעידת אדמה. במקביל, החוק קובע שעל כל עירייה או רשות מקומית להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור לחיזוק מבנים. אחת לכמה זמן, מהנדסים מטעם העירייה מבצעים בקרה על המבנים השונים במטרה לבחון האם הם ראויים למגורים. במידת הצורך, העירייה מטילה צווים על מבנים ברמת סיכון ומוציאה מכתב לבעלי הבניינים במטרה שיטפלו בבניין. עד שהתהליך לא מתבצע, המבנה מוגדר כמבנה מסוכן. 

שיטות לחיזוק מבנים ישנים

ובכן, יש מגוון רחב של שיטות המסייעות בתהליך חיזוק מבנים כמו למשל חיסוג מסגרות של פלדה או בטון אותן מציבים לאורך הבניין, חיזוק של התשתיות עליהן הבניין נבנה, חיזוק העמודים, הקמת קירות הקשחה אותם בונים בחדרי מדרגות. לעתים, יש מבנים בהם נדרש לבצע תוספות למבנה ולהרחיב את הדירות הקיימות מה שנקרא גם פרויקט תמ“א 38. במקביל חשוב לבצע חיזוק של המבנה ולהגביר את העמידות שלו על ידי עיבוי של עמודים תומכים וביצוע עבודות איטום מסוגים שונים.

חברת אורגד חיזוק שיפוץ בניינים מתמחה בחיזוק מבנים והיסודות שלהם. העבודה כוללת עיבוי של כל העמודים בקומת הקרקע, בניה של עמודים בצמוד למבנה במידת הצורך, חיזוק ועיצוב חדר המדרגות כקירות תומכים ועוד. לכל מבנה איתו אנו מתמודדים נבנית תכנית מסודרת, נקבע לוח זמנים מראש ומוצמדים אליו אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום.

חיזוק מבנים ישנים – מדוע לבחור באורגד שיפוץ בניינים?

  • ניסיון רב שנים
  • התחייבות ללוחות זמנים מהירים תוך שימוש בחומרי בינוי מתקדמים וצצוותי עבודה מקצועיים ויעילים
  • ביצוע כל עבודות השיפוצים תוך כדי תהליך החיזוק של המבנה
  • טיפול קונסטרוקטיבי מלא בשלד המבנה +חיזוק שיש
  • שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום
  • בקרה הנדסית וליווי אדריכלי מלא לאורך כל הפרויקט
  • תמיכה מלאה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, מענה מהיר ומקצועי
חיזוק מבנים ישנים

לקבלת מידע נוסף לגבי חיזוק מבנים ישנים כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לשלוח לנו מייל מסודר לכתובת [email protected] או להשאיר פניה באתר שלנו ואנו נחזור אליכם לתיאום ביקור במבנה ללא עלות וללא כל התחייבות מצדכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30