זכוכית הזזה פנורמית

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

זכוכית הפכה להיות האלמנט העיצובי שאנחנו מוצאים במקומות רבים משום שהיא נהנית היום מטכנולוגיות ייצור ועיצוב הרבה יותר טובות ומגוונות.

כמו כן, אין ספק שגם הטעם השתנה אצל הקהל הישראלי והוא מוכן לחשוף את עצמו אל דלתות הזזה זכוכית למרפסת במקום קירות הבטון והלבנים וליהנות מהנופים שנשקפים אליו מהחלון, או מעיצוב הפנים שהושקעו בו מאמצים רבים בכל בית.

כמו כן, אין ספק שמוסדות ציבור, מקומות מסחריים, משרדים ואחרים נהנים הרבה יותר מהשקיפות של זכוכית כאשר היה משמשת לא רק לחלונות אלא גם לקירות ומחיצות.

ההנאה מהפופולריות של זכוכית הזזה פנורמית

בין כל אלה, אנחנו מוצאים זכוכית הזזה פנורמית שנותנת לנו את מקסימום התמורה שאפשר להפיק מזכוכית בחלונות ובתור חציצה בין המבנה לחוץ. אין ספק שזה נכנס היום כמעט לכל מקום ובעזרת אדריכלים ומעצבי פנים מוכשרים אנחנו יכולים לראות אותה בהרבה יותר מקומות מאשר בעבר.

לנו זה נהדר לראות וליהנות מזה, לבעלי הבית יש מה להתגאות, הבתים זוכים גם להיכנס מדי פעם למדורי עיצוב במגזינים ובאתרים לבית ולטרנדים שונים ומי שגר בבית כזה פשוט נהנה מאוד מהאפקט של שקיפות וחוזק של זכוכיות מחוסמות ומשוריינות שמשמשות גם לקירות ולמחיצות.

מהי זכוכית הזזה פנורמית?

זכוכית אפשר לייצר ממגוון של צורות ועיצובים והכי מוכרת היא זכוכית רגילה שאנחנו ממסגרים בעיקר בפרופילים של אלומיניום, לפעמים פלדה וסגסוגות שונות. אולם יש גם זכוכיות שאפשר לייצר, גם היא עם מסגור מינימלי יותר, ואפשר ליהנות מהן כדלתות הזזה לסגירה של מרפסת או חדר או יציאה לחצר, כשהן מיוצרות מחומרים חזקים יותר. הזכוכית סוגרת את המרפסת בכל קומה שהיא כדי לחצוץ בין הבית למרפסת או לשמש קיר חיצוני בקומת קרקע.

אנו בחברת טופ גלאס זכוכיות הזזה למרפסת, יודעים שהיתרון שלה הוא המראה הפנורמי המתקבל והוא נפלא ושווה את כל המאמץ של התקנת הזכוכית וגם הישיבה מול הנוף עם בני הבית או עם אורחים. מטבע הדברים, הזכוכית תהיה מחוסמת או משוריינת כדי להבטיח את העמידות שלה ואת החוזק שלה כדי לעמוד במשימה הגדולה של קיר חיצוני לבית שדרכו רואים את כל הנוף.

מהי זכוכית הזזה חזקה באמת?

מדובר בדרך כלל בזכוכית מחוסמת או משוריינת, זכוכית חזקה שגם יכולה לעמוד בפני מכות חזקות ותאונות קלות של כל מקום שיש בו ילדים או עוברי אורח שמזדמנים למקום, וגם שומרות על בני הבית כי הן בלתי שבירות. אלה זכוכיות שמייצרים בהליכי חימום מיוחדים כדי ליצור זכוכית בטיחותית שלא מתנפצת או שכאר היא מתנפצת, חלילה, היא נשבר לאין ספור רסיסים קטנים במקום להישבר ללוחות גדולים שעלולים לסכן חיים. זה הרבה יותר בטיחותי בצורה כזאת. זכוכיות כאלה גם שומרות עליכם טוב יותר כאשר הן משורינות.

מה עוד מקבלים מזכוכית פנורמית?

מקבלים מראה נהדר של הנוף וגם עיצוב אלגנטי של הבית, מה שמעניק לו מראה יוקרתי מעט שמועיל להשבחת הכנס. כמו כן, אפשר להוסיף פרגולות שונות כדי להצליל בשעות החמות ולפתוח שוב כאשר השמש נעה. הזכוכית מחזיקה מעמד נהדר בגשם ומול השמש החזקה והכי חשוב הוא שגם ניתנת לתחזוקה קלה יחסית שאינה מצריכה עבודות מיוחדות. מתקבל מראה יפה של אקווריום שאפשר לשלב בו גם זכוכיות אטומות או חלביות או כאלה שמשתנה בהן הצבע לפי כמות האור. הזכוכית עבה וחזקה מאוד. היא מאפשרת לכם יותר אפשרויות לשלוט בכמות האור והאוויר שאתם רוצים להכניס הביתה הודות להזזת הדלתות ולכן היא גם מושלמת לאירוח או למקומות כמו גני אירועים ובתי קפה עם גינה. האור הטבעי שנכנס חוסך לכם בעלויות תאורה והיא בטוחה לשימוש כי יש לה מנעול בטיחותי וחזק שמגן עליכם.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30