הכל על מבנה מסוכן

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

תוכן עניינים

מבנה מסוכןברחבי הארץ שלנו יש מאות אם לא אלפי בניינים מסוכנים שמסכנים את הדיירים המתגוררים בהם.

ההגדרה למבנה מסוכן נלווית לתהליך בו הוצע צו מבנה מסוכן על ידי מחלקת הנדסה אזרחית בעירייה או בראשות המקומית. מדובר במבנים שהתגלו בהם סוגים שונים של כשלים או פגמים, מבנים שעמודי התמיכה שלהם אינם יציבים ולכן מגדילים את הסיכוי של המבנה לקרוס.

מבנה מסוכן -כל הפתרונות

מרגע הוצאת הצו, דיירי הבניין מחוייבים לפנות לחברה המתמחה בשיקום מבנים מסוכנים כמה שיותר מהר, לשפץ את הבניין וכך להסיר את הצו מהבניין שהופך בתוך מספר חודשים בודדים למבנה ראוי למגורים. אין זה מחייב לחכות עד שתקבלו את הצו הזה, יש המון מה לעשות בכדי למנוע מהסיטואציה הזו להגיע, כלומר לתחזק את הבניין ולבצע עבודת שיפוץ מסיבית, כבר שאתם מזהים שיש בעיה.

מה צריך לעשות כאשר המבנה מסוכן למגורים?

בדרך כלל כאשר המבנה מסוכן למגורים או שהייה יש שני תהליכים שהבניין חייב לעבור, לפעמים אחד מהם יכול להספיק.

  1. שיקום טיח – הרבה פעמים, בבניינים של 30,40,50 שנה ואפילו יותר אנחנו רואים שכל הטיח מתקלף ולפעמים אפילו חלקים של טיח כבר נופלים בתוך הקומות או בחלק החיצוני של הבניין. מה שצריך לעשות זה לקלף את כל הטיח הישן וליישם שכבות של טיח חדש. מדובר בתהליך מורכב הנעשה בשלבים כאשר בשלב הראשון עוברים על כל קירות הבניין עם לחץ גבוה של מים וכך כל חלקי הטיח הבעייתיים פשוט נופלים. בשלב השני מיישמים חומר קושר על קירות המבנה ואז מורחים טיח חדש.
  2. חיזוק ועיבוי של העמודים- כידוע, כל הבניין עומד ניצב על העמודים והם אלו שמחזיקים אותו יציב. ברגע שהבטון מתחיל להתפורר מסביב לעמודים, הברזלים נחשפים, זה יכול לגרום לסכנה ממשית ותוך זמן קצר, פקחי העירייה יזהו את זה ויגדירו את הבניין כמסוכן. מה שצריך לעשות במצב כזה הוא לחשוף את כל הברזלים מכל העמודים ולטפל בקורוזיה שגרמה למצב הזה מלכתחילה. אחרי שהברזלים של העמודים עוברים תהליך של שיקום, עוברים לעיבוי שלהם באמצעות בטון חדש ואף לפעמים מוסיפים ברזלים חדשים.

רק אחרי שכל התיקונים תוקנו בבניין המסוכן, ניתן יהיה להגיש אישור ממהנדס שאכן הם בוצעו ולהגיש בקשה להסרת הצו.

לחברת אורגד שיפוץ בניינים ניסיון של שנים רבות בתחום שיקום ושיפוץ בניינים. אנו מספקים שירותי ייעוץ, מלווים ומבצעים בפועל את כל העבודות הנדרשות לרבות עבודות בגובה. אנו עובדים עם החומרים הטובים, האיכותיים ועושים שימוש במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר במטרה לבצע שיקום יעיל ומקצועי. בניין שמור שעבר שיפוץ לא רק משפר את רמת החיים של הדיירים, אלא גם משביח את הנכס ומעלה את ערכו תוך זמן קצר.

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! החברה שלנו מתמחה בביצוע עבודות שיפוץ ושימור מבנים מסוכנים בפריסה ארצית. אנו עובדים עם הקבלנים המובילים והמקצועיים ביותר בישראל אשר מבצעים את עבודתם בצורה יסודית ויעילה.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
מבנה מסוכן
מבנה מסוכן

מבנה מסוכן – מה הוא ואיך מטפלים בו? הצו של העירייה הוא רק האישור למה שאתם כנראה כבר מבינים בעצמכם. המבנה

למאמר המלא »
1700-70-90-30