החלפת ארונות חשמל במסגרת פרויקט שיפוץ לובי

אורגד מבנים מספקת את המחיר הזול בארץ בהתחייבות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

דיירים רבים מעוניינים לשפץ את הלובי של הבניין – כרטיס הביקור של המבנה שפוגש את הבאים בעת כניסתם לבניין. הלובי הוא מרחב גדול יחסית המחכה מיד עם פתיחת הדלת או השער ולכן כה חשוב ליצירת הרושם הראשוני.
כיום אפשר לתכנן ולעצב לובי משופץ מפואר ומרשים במיוחד עם גופי תאורה ייחודיים, מראות גדולות, חיפויים משגעים, אלמנטים של מים ועוד מוטיבים משדרגים כיד הדמיון הטובה.
במסגרת שיפוץ הלובי מתייחסים בתכנון האדריכלי גם לעבודות של בנייה והריסה וכן לכל הנושא של בטיחות והחלפת ארונות חשמל, כדי שהמתחמים השומרים על הרכיבים האלקטרוניים יהיו איכותיים ומוגנים יותר לפי התקנות העדכניות ביותר.

מתחם הבטיחות המחודש


ארון חשמל הוא מארז הבטיחות הכולל רכיבים אלקטרוניים רגישים וקיימות תקנות חשמל ברורות בנוגע להתקנת הארון. לארון חשיבות גבוהה בשמירה על מערכת החשמל כאשר המטרה היא לבחור ארון חשמל בעל עמידות גבוהה למניעת סכנת התחשמלות. איך בוחרים ארונות חשמל ללובי ועל מה חשוב לשים דגש בבחירת הארונות המבוקשים? טיפים חשובים.

ללובי שלכם מגיע ארון חשמל איכותי באמת


הקריטריון החשוב ביותר בהחלפת ארונות חשמל הוא בחירה בארונות המצטיינים בעמידות מקסימלית. יש לזכור שהארון הוא מתחם סגור של רכיבים אלקטרוניים רגישים ואסור שייווצר מגע בינם ובין מים. חשוב לבחור ארון בעל עמידות גבוהה ושכבת בידוד, כדי למנוע חדירה של לחות ורטיבות וכן שהארון יגן על הרכיבים בטמפרטורות קיצוניות של חום או קור ומפני כימיקלים וזיהומים שונים. העמידות מושגת לרוב באמצעות סוג החומר שנבחר לשמש לבניית הארון, כאשר בשוק אפשר למצוא ארונות מפלסטיק, עץ ומתכת, אבל אין ספק שהמתכת היא הבחירה המוצלחת מבינם. כיוון שהחומר עמיד במיוחד, בין אם בפני קורוזיה ובין אם בטמפרטורות גבוהות או נמוכות במיוחד וכן בסביבה רטובה. בנוסף, מדובר בחומר מאוד יציב, שיכול לשאת משקל רב כפי שמצופה מארונות חשמל במיוחד בלובי וכן הוא מגן מפני הפרעות אלקטרומגנטיות, גלי רדיו ובידוד אקוסטי מונע רעשים. בנוסף, המתכת קלה מאוד לתחזוקה ותהליך הניקוי פשוט – יתרון שמקל מאוד בתחזוקת הלובי ובשמירה על מראה נקי.
המתכת מגיעה בשלל ווריאציות עיצוביות כך שאפשר לבחור את המראה המבוקש שישתלב עם העיצוב הכולל של הלובי שמתוכנן בעת שיפוץ הבניין. בנוסף, היא חומר שניתן למחזר ולכן ידידותית לסביבה ומתיישרת עם הקו הירוק שבניינים רבים בוחרים בו כיום.

בטיחות במקום הראשון


חלק בלתי נפרד מהתכנון האדריכלי מוקדש לתכנון מקצועי של ארון חשמל על מנת שהוא יישא את המשקל אבל גם יהיה בעל משקוף בטיחותי ובהתאם למידות של החלל תוך שימת דגש על התאמה לתכולה. ניתן לשדרג את הארון גם באמצעי אבטחה שונים למניעת התחשמלות או חשיפת הרכיבים האלקטרוניים. ההתקנה אף היא קריטית כאשר ניתן להתקין את הארון בשיטות שונות, חשוב לוודא אף את יציבות הארון ושההתקנה נעשית על פי התקן ובמיוחד שאופן ההתקנה מקצועי ואיכותי בבטיחות מרבית.

לא משפצים בלי שמחליפים ארונות חשמל


יש לזכור שארונות חשמל כמו כל מוצר נפגמים או סובלים מבלאי, במיוחד אם הותקנו מזמן בתקן שונה או מחומרים כמו עץ או פלסטיק שעשויים להתבלות מהר יותר. אם משקיעים בשיפוץ הלובי והפיכתו למרחב מסוגנן ומזמין, חשוב לדאוג גם לארונות שיתמזגו בהרמוניה עם התוכנית האדריכלית וכן יאפשרו שקט נפשי בכל הנוגע למערכת החשמל. פנו לחברה מנוסה ומקצועית בתחום המתמחה בייצור ארונות חשמל לבניינים שתוכל לייצר עבורכם ארונות חשמל יפים ובטיחותיים ללובי המחודש של הבניין. תתחדשו!  

אז מה היה לנו בכתבה:
אורגד שיפוץ מבנים
אורגד שיפוץ מבנים

חברת אורגד גאה להיות החברה המובילה בישראל לשיפוץ ושימור מבנים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת הכרות ללא התחייבות אנו מבטיחים לכם כי נדע לנהל את הפרויקט שלכם בצורה מיטבית ולדאוג שפרויקט שיפוץ הבניין לכם יתבצע במהירות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות תוך שימוש בחומרי הגמר המתקדמים ביותר.

1700-70-90-30